THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, August 17, 2010

berkurun !!!

Hahahhaha... sudah lama rasenya aku tak buka blog aku nie.... huhuh.. sampai pasword pun dah lupe ape.. huhuhu ape dah.... perkembangan terbaru diri aku alhamdulillah.... ape yang ku impimkan selama ini tercapai iaitu... aku nak buka perniagaan sendiri dah ade dah.... Destinasi cinta bridal..... dari sejak kecik lagi aku memang suka berniaga... alhamdulillah.. tue pun Sayang yang support aku,. ukas....insyaallah... suatu hari nanti... destinasi cinta bridal.. akan terkenal di seluruh dunia.. hehehhe berangan jek lebih.... dah yang paling best.... dan aku bersyukur sangat2 kepada Allah.. sebab aku sekarang dah berbadan 2... insyaallah bulan 4. 2011.... due date.... huhuh... alhamdulillah... akhirnya Allah mendengar rintihan aku selama ini... mungkin ini hadiah paling bermakna bagi aku tahun 2010 nie... hp ilang... tapi Allah gantikan hadiah yang paling berharga.... dan hadiah ttue untuk hadiah anivesry aku tahun nie..... huhuhhh tahun depan insyaallah... kami raya bertiga,.... tahun nie.. raye bertiga juga.. tapi dalam perut lagi.. kihkihkih.... tak sabar rasenye..... sayang pun tak sabar... huhuhu yelah penantian hampir 2 tahun... sejak... aku dah disahkan mengandung... sayang semakin rapat... semakin sayang.. semakin rajin... semua lah senang cite... sebab die excitet .. hhuhuhu dan yang paling penting die dah tak hisap rokok dah sekrang sebab die dah janji lau aku ngandung dia akan benti hisap rokok.. alhamdulillah... die dah tunaikan janji die.. thank'z sayang!!! ok lah.. dah penat.. nanti bile2 sambung lagi...

0 comments: