THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, September 24, 2009

LebaRan Nan Syahdu

Taun nie raye.. sunggu sayu dan sadis…. Banyak perkara yang berlaku pada diri aku… dan family aku…. Aku sedih sangat2 …. Pagi raye membuatkan aku sedih yang teramat sangat.. pagi raye baru bangun tido muka pun tak baso lagi.. terus tipon bonda yang tersayang.. huhuhu sedih sangat2….. maklumlah taun nie.. buat pertama kali beraye kat umah hubby aku kat tenggaroh.. bonda ku keseorangan kat kampong.. semua raye umah belah lain… tinggal abang aku yang sulung.. tue sebab die pun buat rumah kat sebelah umah mak.. tapi tak pe lah.. tue,, buleh jaga bonda.. aku pun dah kawen ikut suami….

Raye nie sadis… lepas mintak maaf ngan ngan semua mintak maaf lah pulak ngan my hubby.. hhuhuhuhu………….. sedih… sangat ..lalu air mata jatuh berlinangan jatuh kebumi….tak terhingga… hubby aku pun nangis.. ahakas,,…

Raye ketiga,,, tiba masa berraye kat umah aku… hahahha.. berkumpulan lah kat umah.. ingat nak raye g kampong.. tapi masing2 melengko… tido… so aku pun dok jek alh umah.. boring gak… malam tue kite orang buat bbq.. ok lah coz semua family aku ade cume ude jek tak de.. balik kelantan… nak tengok gambau nanti ekg… akak aku balik nanti aku minta lah yek kat die…..

So paginye… mula lah drama air mata kasih…. Untuk besalam-salam.. bermaaf-maafan.. ngan semua ahli keluarga… macam biasa lah aku yang last… sebab aku yang bongsu… huhu tapi paling last hubby aku lah.. heheheh……….mase tue sadis.. semua belinangan air mata… yang pempuan lah… yang laki releks jek lah.. nak cave kan…. Tapi yang sadis.. hubby aku… aku dah round sampai akak aku…. Dah siap aku toleh belakang die tak siap lagi kat bonda aku,… lor… die nangis ma??? Haiya…. Manyak sedih oooo…. Ha mesti banyak dosa tue….. kat bonda aku.. heheheheh… ok lah tue.. semua dah bermaafan moga tak de lah pae2 lagi terjadi dalam family aku…. Ok lah dah penat dah.. layanzzzz

nie.. kek khas untuk bonda.. aku buat sendiri tau..

nie adik ipo aku.. lepas pakai baju cantik2 lepas tue tukar
pagi keje dah kena keja dah.. sian die

lovely couple.... pagi raye... ehem... taun
depan insyaallah lau ade rezeki
kite bertiga lah ekh sayang
my hero!!!!!!!!!!!!!!




0 comments: