THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, June 7, 2009

WedDing AlF!ah

Huhuhuhu.. penatnye… semalam… biasa lah dah kerja kawen.. walaupun rumah sedara.. panat gak lah.. dah aku kena jadi pengapit kan?? Heheheh… ramai gak lah orang dating.. tak berhenti… tapi aku duduk jek lah…pengantin nak bersanding baru aku jadi pengapit.. alhamdulillah.. Al… suami die.. dengan sekali lafaz… al dah bergelar isteri orang.. eleh.. macam my hubby gak…. Sekali lafaz jek aku dah jadi isteri kepada Muhammad Syafiq Bin Saidon.. dah alh aku penat lah.. nak tulis… tengok lah cite kat bawah nie…

wat pe tue sayang..??? dah tak de kerja ke??
pose kat meja makan beradap

pose lebih2 pulak mengalahkan pengantin


menantu.. n mak mentua yang manje..mengade2

kepenatan.. sian sayang ibu

kurang kerjan....

berangan.. konon nak ambik gambar aku.. pakai hp die

nie lah pengantinya.. lepas nikah...
alfiah ngan pasangannye
with my hubby,,,,

lovely couple
buang tebiat.. takut aku tengok muka hubby aku nie

jangan jeles ha.....
muka die saje lah
penat ekh.. sian die
die lagi???




















1 comments:

Minie said...

sabo jelah bdk 2 eko ni sakan bergambo.. ne nk citer pasal perantin ke pasal korunk neh?.. kompius jap haku!..