THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, July 8, 2009

so miss my husband

aku rindu sangat2 pada suamiku bah.. bila lah die nak balik nie.. aku dah tak tahan dah.. rindu ku padanya...!!! Ya Allah... sayang balik lah... sayang rindukan abang..!!!huhuhuhu... sedihnye.. bila kena tinggal waalaupun 3 minggu jek/.... "dikeheningan malam... termenungku berseorang.. tak lena mata di pejam.. terdengar suara ternyiyang.. suara merdu yang di sayang.. bagai kau di depan mata ku capai tapi tak kena.. sukarnya ku pendam rasa.. ingan ku luahkan kata.. bila rindu terkenanh mu sayang terasa sayu.. ingin ku selubungi jiwa ini bawaku dalam pelangi. melayari diri ini..".. ha.. aku tak boleh ingat lagu nie... teringat daku padanya..
ermm... akak ipor aku dah nak besalin dah.. dah masuk wad.. bile nak meletup tue tak tau lah.. nanti dah meletup.. aku masuk kan gambar anak sedara aku yang sulung,, belah my hubby,,, alah suami die ade blog juga,, ade kat senarai member aku tue.. pokjak.. heheh tahniah.. moga anak yang bakal dilahirkan sempurna.. soleh dan soleha.. tahniah..
n aku bile pulak nak masuk wad nak bersalin??? ngandung pun tak lagi nak masuk wat apanya pulak??? ape kehek nye?? hehehhe
lagi bape ari.. erm 7 ari lagi my hubby nak balik.. aku sentiasa berdoa biar lah die posting kat sini.. lau tak hai merana lah diriku ni.. abang jangan tingalkan sayang..!!! sayang tak sangup lagi.!!!

0 comments: