THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, May 27, 2009

Barisss....SSSsediaaaa


Baris… Sedia… heheheheh.. ramai bebenor nak tengoknye kawad tue.. masing.. dok perhati… termasuk lah aku. Yelah bertungkus-lumus kat ofic buat itu ini.. nak siapkan untuk majlis bersama menteri…satu opis macam kapal nak karam.. semua kelang kabut.. tapi ade pulak mahluk sekor nie.. orang kelang kelibut boleh buat bodoh jek.. baca surat khabar lah baca majalah lah,… sakit ati den lah….

Masa dah tiba… so berlangsung lah majlis tue.. aku kesian gile kat mawi.. die dilayan macam kuli batak…mawi nie…mawi tue,,, mawi sini… mawi sane.. sian budak tue dah lah mak bapak die jauh.. jap lagi die nak balik nogori sembilan.. ha jawab?? Sape nk hanti tempat die….

Menyentuh tentang tempat tido pulak.. aku, chik minie tido satu bilik… eo bawa anak die ngan anak sedara die… et bawa laki die .. kiteorang tido kat hotel anika.. kat bando keluang.. yang lain ade tido hotel milano, kluang baru.. pt lain ngan pengarah tido kat eco resort.. pengarah yang nak sangat duk kat situ.. yang nak di jadikan cerita.. bilik pengarah bocor dah.. heheh kesian gile.. dah bini die jek yang tingal sorang.. pengarah dah buzy kat padang….bini die sorang lah dok angkat barang.. aku ngn eo tolong2 juga lah.. dah malam bilik ety pulak yang bocor.. bilik ety sebelah bilik pengarah.. tue yang ety pindah kat hotel kiteorang…

Fueh dah penat cite korang tengok jek lah.. gambar bawah nie.. ok

hehe... cara tak speak aku?? hehe



keramaian.. yang berbaris muka semua sepeten jek


dalam bilik kat hotel anika...



nielah menteri yang di sanjungi..

Menteri Dalam Negeri bersama ister


ada gaya tak bawa vios??? kak mis ko jgn kecoh2


'ekh.. bulu idung awak terkeluar tue..' hehehe


hai mawi tak sabo dah ke???

ngan chik minie pun jadi


nie.. depan eco resort yang aku tak jadi duduk








0 comments: