THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, April 2, 2009

bosannya...

Anak buah yang paling manje..!!!

nie.. sikit jek raye 2 tahun lepas.. tue lah akak aku




bosannye... semalam cuti lenggang jek kepala otak aku nie... masuk kerja ari nie.. hauhauhauh.. macam2 masaelahnye... si sengau tue pulak boleh perli2 aku pagi2.. tension betul lah... banyaks botol kerja... tak laret den nak buak????huahuah....


hhuhuh... semalam aku p kedai mak aku..jangan tak tau tak lama lagi jande 2 jadi janda berhias lah.. jadilah.mami jarum... dah kerja kt kedai.. boleh lah aku ngecek2 sikit2


akak aku alhamdullillah ade jek rezeki die.. Dapat tanah lah.. dapat duit lah.. kadang jeles gak.. tapi tak pe dah rezeki duie.. tapi.. boleh lah tumpang sekali sekali?? hehehehhedah adik beradik?? huehueh

1 comments:

Anonymous said...

dah puas hati ke dpt sijil nikah tu?!.. len kali sms seploh juta kali kat sengau kalo amek cuti.. sure naik cuti dia tak bunyik2 dah!.. ekekekeke!...